Pori Energia uudistaa brändiään osallistavasti, vaikuta SuomiAreenan kansalaistorilla 16.-20.7.

Pori Energia brändiuudistuksen visuaaliset ilme-ehdotukset, kuva: Staart Oy

Oheisista visuualisen ilmeen ehdotuksista voi käydä antamassa mielipiteitä SuomiAreenan kansalaistorilla. Ehdotukset ja kuva: Staart Oy.

Katso kuva isompana (avautuu uuteen ikkunaan)

Pori Energia uudistaa brändiään 120-vuotisjuhlavuoden kunniaksi. Pori Energia kutsuu kansalaisia mukaan uudistustyöhön SuomiAreenan kansalaistorilla 16.-20.7.2018. Pori Energian kansalaistoripisteellä voi käydä tutustumassa visuaalisiin ehdotuksiin ja kertoa mikä kukin ehdotuksessa miellyttää ja mikä ei. Lopullinen visuaalinen ilme ei ole suoraan yksikään neljästä ehdotuksesta, vaan palautetta käytetään ehdotusten edelleen kehittämiseen.

Brändiuudistus aloitettiin henkilökuntaa osallistamalla

Brändiuudistus on aloitettu aiemmin tänä vuonna kartoittamalla Pori Energian työntekijöiden näkemyksiä omasta työpaikastaan. Brändiuudistusta on tehty Muuntamo2018 -nimisenä uudistusprojektina.

-  Henkilöstökyselyn vastausten pohjalta saimme erittäin hyvän suunnan uudistustyöhön ja tässä toisessa vaiheessa on ilo ottaa kaikki kansalaistorilla vierailevat mukaan, kertoo Pori Energian toimitusjohtaja Matti Rintanen.

Brändiuudistukseen kuuluu visuaalisen ilmeen lisäksi myös mm. yrityksen asiakaslupauksen ja yrityksen tarinan terävöittäminen ja päivittäminen. Pori Energian uusi brändi julkaistaan myöhemmin vuonna 2018.

Pori Energian Muuntamo2018-piste SuomiAreenan kansalaistorilla ma-pe 16.7.-20.7.2018, paikka nro 19 (ns. Airion kulma).

Karttakuva kansalaistorista

Julkaistu ma 16.7.2018