Kaukolämpö Premium - entistäkin huolettomampaa asumista

Kaukolämpöasentaja ja kaukolämpövaihdin

Premium-kaukolämpö tekee asumisesta entistä huolettomampaa. Vuositarkastuspalvelu pitää sinut ajan tasalla ja 24h-päivystyspalvelun avulla saat apua välittömästi kun tarvitset sitä. Premium-asiakkaana keskityt viihtymään ihanan lämpimässä kodissasi ekologisesti ja edullisesti – me pidämme huolen muusta.

 

Kaukolämmön Premium-palvelun sisältö ja hinta

Premium-kaukolämpö sisältää:

  • vuositarkastuspalvelun
  • 24h-päivystyspalvelun

 

Premium-kaukolämmön asiakkuus edellyttää Pori Energia Oy:n kaukolämpöasiakkuutta. Hinta koskee yhtä lämmönjakokeskusta ja mahdolliset tarvikkeet ja varaosat laskutetaan erikseen. 

 

Vuositarkastus

Palveluun sisältyy kiinteistön teknisen tilan lämmönjakolaitteiston kuntotarkastus, mahdollisten laitevikojen selvitys sekä laitteiden säätöjen tarkastus. Palveluun sisältyy haluttaessa myös opastus lämmönjakolaitteistoon ja sen toimintaan.

Sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana, irtisanomisaika kuukausi. Hintaan eivät sisälly varaosat, tarkastuksen ulkopuoliset korjaukset tai saneeraustyöt. 

 

24h-päivystyspalvelu

24h-päivityspalvelun avulla huoltomiehemme ovat käytettävissänne kaikkina vuorokauden aikoina kaukolämpölaitteiden ongelmatilanteissa. Palveluun sisältyy yksi asiakkaan pyynnöstä suoritettu enintään tunnin mittainen hälytyskäynti normaalina työaikana kerran vuodessa. Normaalin työajan ulkopuolella suoritetusta hälytyskäynnistä asiakkaalta veloitetaan vain hinnaston mukaiset ylityökorvaukset – ei erillistä hälytyskorvausta, kuten asiakkailta, joilla ei ole päivystyspalvelua hankittuna. Mikäli ongelma ei selviä hälytyskäynnin yhteydessä annamme korjausehdotuksen ja tarvittaessa tarjouksen.

 

Tilaa Premium-kaukolämpö

asiakaspalvelu@porienergia.fi

puh. (02) 621 2085

Ma-pe klo 8.00-16.00

Asiakaspalvelun käyntiosoite: Radanvarsi 2, 28100 Pori.

 

Julkaistu 9/2019