Kaukolämpö Premium - entistäkin huolettomampaa asumista
Premium-kaukolämpö tekee asumisesta entistä huolettomampaa. Vuositarkastuspalvelu pitää sinut ajan tasalla ja 24h-päivystyspalvelun avulla saat apua välittömästi kun tarvitset sitä. Premium-asiakkaana keskityt viihtymään ihanan lämpimässä kodissasi ekologisesti ja edullisesti – me pidämme huolen muusta.
Kaukolämmön Premium-palvelun sisältö ja hinta
Premium-kaukolämpö sisältää:
- vuositarkastuspalvelun
- 24h-päivystyspalvelun
Premium-kaukolämmön asiakkuus edellyttää Pori Energia Oy:n kaukolämpöasiakkuutta. Hinta koskee yhtä lämmönjakokeskusta ja mahdolliset tarvikkeet ja varaosat laskutetaan erikseen.
Vuositarkastus
Palveluun sisältyy kiinteistön teknisen tilan lämmönjakolaitteiston kuntotarkastus, mahdollisten laitevikojen selvitys sekä laitteiden säätöjen tarkastus. Palveluun sisältyy haluttaessa myös opastus lämmönjakolaitteistoon ja sen toimintaan.
Sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana, irtisanomisaika kuukausi. Hintaan eivät sisälly varaosat, tarkastuksen ulkopuoliset korjaukset tai saneeraustyöt.
24h-päivystyspalvelu
24h-päivityspalvelun avulla huoltomiehemme ovat käytettävissänne kaikkina vuorokauden aikoina kaukolämpölaitteiden ongelmatilanteissa. Palveluun sisältyy yksi asiakkaan pyynnöstä suoritettu enintään tunnin mittainen hälytyskäynti normaalina työaikana kerran vuodessa. Normaalin työajan ulkopuolella suoritetusta hälytyskäynnistä asiakkaalta veloitetaan vain hinnaston mukaiset ylityökorvaukset – ei erillistä hälytyskorvausta, kuten asiakkailta, joilla ei ole päivystyspalvelua hankittuna. Mikäli ongelma ei selviä hälytyskäynnin yhteydessä annamme korjausehdotuksen ja tarvittaessa tarjouksen.
Tilaa Premium-kaukolämpö
asiakaspalvelu@porienergia.fi
puh. (02) 621 2085
Ma-pe klo 8.00-16.00
Asiakaspalvelun käyntiosoite: Radanvarsi 2, 28100 Pori.
Julkaistu 9/2019